Födelsedagsmiddag :)

Igår så var jag ju ute och åt med my girlies. Lite försenad födelsedags middag :) Jag fick jätte fina presenter ! Bl.a. SKOR av Jennyfer och Nishat. En Bounce-biljett av Madde :D (För er som inte vet det så är BOUNCE ett dance-crew som nu i vår har sina sista shower. Dom är tydligen asgrymma, men jag själv har aldrig sett dom. Så det ska bli AS kul!!) och ett presentkort på en dygnskryssning Stockholm-Mariehamn med Cinderella, också av Madde! :D Så i vår blir det Party-Kryssning!! Woho! Och så fick jag en biokväll med hayat :) av hayat ;) ! Vi åt jättegod mat, och satt där i några timmar och pratade och skrattade! Det var jättemysigt och jag blev så glad att nästan alla kunde följa med till slut!

So, What did i wear? :) Jo, jag hade på mig en klänning, lånad av Wafi (från stylebystars), svarta strumpbyxor och mina svarta oxfords :) Det var iskallt ute igår så ovanpå det hade jag min s.k."fjällvandrarjacka".. haha nej men min tjocka dunjacka! :) Så jag frös ingenting, vilket var skönt för alla andra frös ihjäl typ! Så går det när man springer runt med skinnjacka mitt i vintern. Nej men jag är ju förkyld också, så jag ville inte bli ännu sjukare!


På 2:a bilden så skulle jag försöka på något sätt stå på sidan så att man kunde se skorna i profil, vilket resulterade i den där wierdo posen, men thats what i do best haha.. Posar konstigt altså. Det här med outfit bilder har jag inte riktigt lärt mig än, men jag försöker iaf! Hahaha, hur som helst, så där såg jag ut!

 Madde & Wafa

Michelle och Julia . Nishat och Sofia.
Hayat och Wafa

Och så såg dom ut! :) Senare kom Jennyfer också, men det blev inge kort då! Jag hade ingen kamera med mig, bara mobilen, thats why bildkvaliten suger !

Maten:

Min mat, Det var verkligen as gott alltihop! :) :
Kycklingsallad
med bbq-glacerad kyckling, friterat
tortillabröd, parmesanost, cocktailtomat och caesardressing
Och min dessert:
Choklad
rocky road -
varm chokladfondant med vaniljglass,
rostade nötter och marshmallows

Efter middagen så åkte Wafa och Hayat hem, och resten av oss tog bussen hem till Carro. Efter en komisk, skrattretande och patetisk bussresa så kom vi hem till Carro. Där körde vi igång med Singstar på en gång och jag och Nishat och Michelle satt och klämde i allt vad vi hade till Abba låtarna! Riktigt mysig stämmning! Eller ifs, jag och Nishat klämmde i, Michelle satt och rappade xD Hahaha.
Efter lite fyllespel och kanske en drink för mycket för vissa så tog vi taxi hem till Nishat och somnade direkt!
Jag tog inga bilder hemma hos Carro men det var nog tur det !!

Nu ska jag krypa ned under täcket och dricka massa té och försöka bli frisk. För min förkylning blev inte direkt bättre av gårdagen! Sen kanske jag pluggar lite också, om jag orkar. Jag borde verkligen, men jag orkar inte! Det blir ingen dans för mig idag, eftersom att jag är sjuk! Jag hade gärna velat, för på söndagar har vi Adena.. Men jag är hellre hemma och blir frisk faktiskt! För jag hatar att vara sjuk!!

Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: NISHAT

HAHAHAHIHIHI vi somna knappast på en gång.. Först vart det mobbning!:( fförlåt dåå...

2009-03-01 @ 20:14:36
Postat av: NISHAT

HAHAHAHIHIHI vi somna knappast på en gång.. Först vart det mobbning!:( fförlåt dåå...

2009-03-01 @ 20:15:36
Postat av: Andrea

Ser skitmysigt ut! And I love the outfit.

2009-03-01 @ 20:17:19
URL: http://aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Nishat: haha just det ! Det hade jag förträngt!

Andrea: Ja, det var det! :) Thanks !

2009-03-01 @ 20:59:16
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0