Goodmorning!

Hey dudes :) Idag har jag som sagt mitt spanska prov, som kommer att gå åt helvette.. Ush jag har ingen motivation nu för tiden! Det börjar gå sämre i skolan :( Inge bra! Jag måste skärpa till mig!! Men men , jag är glaad ändå! :D I wonder why.. :P Haha..
Idag efter skolan, så ska jag på stan och träffa Madde! :) Jag har lite ärenden att göra och sen ska jag köpa present till en viss Julia också! Hon har ju fyllt år, och på fredag så ska hon ha fest ! :) Eller som hon kallar det "35-års kalas" för henne och mig. Eftersom jag också har fyllt år så ska vi fira mig lite också :D Hehe, och hon har ju fyllt 17. Så 17 + 18 = 35! Duuh! ;)

Haha nej nu måste jag springa iväg till bussen!
See ya later aligatorz!



Love it .
Jag vill ha korta-shorts-väder NU !

Puss!

Kommentarer
Postat av: johnny

SPRINGBREAK! WOHO! :D

2009-03-05 @ 15:53:15
Postat av: Paula Simons

HAHAHAHAHA HAR DU OCKSÅ BÖRJAT NU :p

2009-03-05 @ 16:24:26
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Okej, det är bara att beställa från mig :)

Och ja jag med, fast jag vill att de ska vara ljusare och söndrigare :)

2009-03-05 @ 17:18:52
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0