Life is good



iskaffe, frukost på balkongen, solglasögon, shorts , klänningar, cykla till skolan, små väskor, glass, sandaler, blommor, ljusa nattpromenader, syster kommer hem, SOLSKEN! ♥
Sommaren kommer. Sakta men säkert!
Idag var första dagen som jag verkligen kände vårkänslor! Med bra musik i öronen och skinande sol i ansiktet! Och det var inte ens kallt med min vårjacka! :D Life is gooood !

Det är sjukt vad lite solsken kan göra! Man blir ju alldeles lycklig! Även fast jag egentligen borde sitta inne och plugga hela dagen, så bryr jag mig inte! I don't CAARE about allt det jobbiga i livet! MASSA plugg, långa skoldagar.. WHATEVER ! Så länge det blir vår nu så är jag Glad! :D

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0