Monday

Hey dudes! (Okej jag ska försöka dra ner på the dude-ness xD) Imorse så missade jag skitbussen och kom sent till skolan. När jag kommer till skolan så hade vi ändå ingen lektion, utan vi hade bara fått nån uppgift som skulle in om nån vecka.. Lite surt.. Men men , mina kära homies i min klass gjorde mig sällskap och senare så var jag med Wafa också! Så det var ingen fara att jag hade kommit för tidigt :)

Efter skolan så åkte jag och Michelle hem till Wafi och åt hennes mammas aawessomme libanesiska mat! Wafa tvingade oss att äta oss spy-mätta som vanligt. :P hahah . Men det var skitgott ändå! Även fast jag mådde lite illa efter! xD
Sen deckade Michelle och Wafa för att dom var trötta och mätta och jag låg och kollade på Greys! Men jag började typ frysa och få ont i huvudet, och jag hade redan gått runt och hostat hela dagen.. och hostan blev värre.. :( Så jag åkte hem och nu mår jag ännu sämre.. :/ Jag tror att jag håller på att bli sjuk :( And we all know i haaate that! Men mamma och dom har vart lite sjuka hela helgen, så ofcourse blir jag smittad :( .. BLÄ!  Aja vi får se om jag mår bättre eller sämre imorrn, och vi får se om det blir nån skola för mig imorrn.. I haateee beeinnng siiiickk!!!

Nu ska jag gå och dricka té!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0