Trött/Seg-dag

Hello! Jag har precis ätit världens godaste lasange till lunch! Mamma gjorde lasange igår, en vanlig och en vegetarisk med massa grönsaker i (mest för min skull :) ). Nej, inte för att jag är vegetarian, men i'm not a big fan of lasange, eller av kött heller för den delen. Kyckling och fisk is my thing, men resten skulle jag lätt kunna leva utan! Den vegetariska var iaf SKIT god så det fick som sagt bli min lunch.

Jag var i skolan till 11 idag, sen så kände jag att jag inte orkade mer. Jag sov jätte lite inatt (igen) och jag kände mig helt svag och trött i kroppen. Vi hade ändå bara idrott och svenska kvar, och då kände jag att jag lika gärna kunde åka hem och sova, plugga lite m.m. För jag kommer inte att hinna plugga nått ikväll, eftersom jag vi ska uppträda.


wonderful! ashley olsen.

Idag var det lite halvmulet på morgonen, men nu tittar faktiskt solen fram lite då och då! :D Och snön är påväg bort nu!
I know it! Yaay!

Nu ska jag gå och plugga! Ush i hate it. Men det börjar lugna ner sig lite nu faktiskt ! Jag har inte liika mycket! Och btw så fick jag VG på mitt Naturkunskaps prov! :) Det var kul, för jag hade inte pluggat väärsta mycket. Jag hade typ läst igenom texten en gång och sen pluggat lite samma dag som vi hade provet! :) Så jag är nöjd med resultatet!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0