Uppsats

Tjabba! Jag sitter och skriver min historia uppsats. Och faktiskt (:O) så går det ganska bra.. hitills iaf! Jag tror jag har ett lättare ämne den här gången (än vad jag hade när jag skrev min Sam-uppsats) . Jag skriver om Rosa Parks och hur stor roll hon hade och vad hon gjorde för att förbättra de svartas rättigheter i USA. Hitills har jag bara skrivit inledningen och gjort framsidan och så.. men still.. det känns som det flyter på lite iaf! Which is good, för så kändes det inte med Sam-uppsatsen.  För er som inte vet vem Rosa Parks är.. Jobbigt för er. :P I'm already writing an essay about it, så jag tänker inte sitta och förklara något här. Googla bara ! :)

After the Supreme Court decision, Rosa Parks rides at the front of the bus.
Rosa Parks

Nu ska jag tillbaka till min Uppsats!

See yaa ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0