Caannnddyyy

Hello ! Det är lördag idag and i'm soo tired! Jag vaknade klockan 08.00 imorse! Väldigt duktigt! Med tanke på att jag gick och la mig vid 3!! Det gick bra på dansen idag :) , även fast alla inte var där. Och nu har vi koreografin till tisdag! Så det känns bra! Nu ska vi bara fixa kläder och smink och sånt ! :)

Jag är väärsta godissugen! Jag har varit det både igår och idag! So wierd för hela veckan så har jag typ tackat Nej när nån har offered godis och inte alls varit sugen! Som är Väldigt olikt mig! Men nuu tar det igen i guess! I want candy! hahah.. Jag får gå och köpa lite!

Kvällens planer är nog någon form av melodifestivalen-kväll med några kompisar! Jag är egentligen emot melodifestivalen, och jag Hatar alla schlagerlåtar !! Men det är det ända mina kompisar vill göra ikväll :P så jag får vell offra mig! hehe..

Nej, nu ska jag kolla på Desperate Housewives. Avsnittet som jag missade den första veckan, när det började gå igen! :)



Puuss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack! Men den var mycket finare när den var stor. Så irriterande att vissa blir avkapade när de är stora.

2009-03-14 @ 19:05:13
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0