Johanna "photoshoot"

Så! Nu är jag hemma igen! Jag och johanna var och simmade i en halvtimme, sen så satt vi i bastun och i ångbastun ganska länge. Efter det så gick vi på stan och åt! Sallad på Cupido :) Yum! Så nu är jag så mätt så jag tror jag spränger snart! Hehe.. Jag har dans ikväll kl. 20.00 , men innan det så måste jag hinna med och plugga spanska, eftersom jag har prov imorrn. Ush det kommer inte gå bra! :/ I suck!... På spanska iaf!

Igår så fixade jag johanna lite och tog lite kort på henne. Jag sminkade henne lite och lockade hennes hår! Det blev riktigt söta bilder! Här är några av bilderna:


Johanna my cutiepie <3




Den coolaste bilden enligt mig! Tänk er lite Disturbia-känsla!
"Feels like i'm going insaaane.."

Fina bilder va? :) Så blir det när man har en snygg modell ;) ;) haha

Jaja , nu ska jag sätta igång med mitt pluggande!
Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina. Bara dina kläder också va?

2009-03-05 @ 00:15:35
URL: http://aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Yes mina kläder också! :)

2009-03-05 @ 09:15:38
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0