Working 9 to 5

Hello! Idag har jag haft en sjukt lång skoldag och jag är jättetrött !! Jag gick till 17.10 idag, med matte som sista lektion! Hur tänker man då? Som om man efter en låång och tröttsam dag klockan fem på eftermiddagen överhuvudtaget KAN räkna matte!? Hjärnan funkar ju typ inte ! Aja, hur som helst så slapp jag mitt spanska prov idag, det var uppskjutet till på onsdag nästa vecka.. Jag vet inte om det var bra eller dåligt, för jag har förmodligen en massa annat att plugga till tills då. Men men, jag fick ju mer tid att plugga, så förhoppningsvis så får jag inte bara G ! :) Men på ett sätt ville jag bara bli av med det.. Aja ..

Efter skolan så träffade jag Madde och hennes kompis Acke på stan. Dom följde med mig till banken (var tvungen att fixa lite grejer), och sen så gick vi och åt! Cupido idag igen! :) Men jag äälskar ju deras sallader !! <3
  Sen "råkade" jag även köpa ett par skor! Haha i know, i'm sick! Men dom var billiga och bra! Ett par blåa tygskor från H&M! 5 nya par skor på 10 dagar! Noot bad ! Haha :) Men det är bra, för nu behöver jag nog inte skor på ett bra tag framöver. Fast frågan är om det kommer hindra mig om jag hittar några nya som jag bli in LOVE with! Hahah ;P

Vet ni!? Jag kanske ska få en Victoria's Secret Bikini av min Syster i 18-års present :D Nu är frågan bara VILKEN!? Jag är ju kär i för många! Haha, jag får köra uteslutningsmetoden, tills jag kommer fram till den finaste! Jag kanske behöver er hjälp också! I'll get back to you on that one! :) Men medans om ni vill, så kan ni ju skrolla ner lite och kolla på dom som jag lade upp, och säga vilken ni tycker är finast! It would be a BIG help!


© Paula Simons

Kolla blixten i bubblorna!
Hehe nån har för mycket fritid ;P

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0