Big brows




Tjocka halvbuskiga ögonbryn är typ det snyggaste som finns tycker jag! Det kan göra så himla mycket på någons utseende om de har stora ögonbryn! Visst, de måste se lite vårdade ut, men allmänt så tycker jag att det är as snyggt! Jag önskar att mina var lite tjockare! Jag noppar inte ens mina, det typ behövs inte.. Tycker jag iaf. Sen finns det folk som tycker annorlunda. Typ sånna som gillar smala välformade ögonbryn får typ panik när dom ser mina. Men i like it ;)

Jag kom precis hem från skolan och nu ska jag sätta mig och skriva klart min Samhällskunskaps hemskrivning som ska in, ja igår egentligen... Ush, skolan suger livet ur en kom jag och Michelle fram till idag. Inte coolt!

Cya!

Kommentarer
Postat av: johnny

Buskiga ögonbryn 4 life! :D

2009-05-11 @ 17:06:00
Postat av: Andrea

jag håller med. det är snyggt.

2009-05-11 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0