Dance baby

Tjabba. Plugget har vell gått sådär.. Jag har noll motivation! Det är ju förfan lördag! Men måste man så måste man. Jag ska fösöka bli klar snart ! Jag vill bara bli av med den här skituppgiften!
Jag hittade en rolig bild som Madde tog på mig innan uppträdandet på dansfestivalen. Haha here it is :)


Jag stog och tränade på dansen :P .. Anledningen till mina färgglada kläder är för att vi dansade hype. Altså typ old school hip hop. Tänk fresh prince typ ;) haha.

Nu ska jag äta middag, sen SKA jag skriva mitt arbete, jag lovar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Oj, det ser inte ut som du! Har du klippt dig? eller byt bena? Cute :)

2009-05-16 @ 23:14:56
Postat av: paula

nej not really, håret hänger bara bakom och sen har jag utväxt som vanligt :P

2009-05-17 @ 22:44:35
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0