dance like no one's watching

Godmorgon! Jag vet, det är söndag, och normalt folk sover länge på söndagar (eller allmänt så fort dom får chansen) men nej, inte jag. Jag ställde klockan imorse, har precis ätit frukost och nu ska jag börja plugga spanska. Jag har ett kursprov i spanska imorn! Alla kapitel vi har gjort. Jag ser Verkligen fram emot det!! Fyfan.. Sen ska jag även försöka bli klar med ett arbete i engelska idag och även svenska hemskrivingen.. Vi får se om jag hinner! För det skulle vara jävligt skönt om jag hann med min Kriminalteknik labbrapport också! ... äh fuck it, jag gör så mycket som jag hinner! 
Sen tror jag att jag har dans idag också, men jag ska nog hoppa över den, det blir för mycket att hinna med på en dag! Jag vill egentligen.. men nej, nu har jag typ slöat i flera dagar och då får jag skylla mig själv om allting builds up!





see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0