FAA is back! Tomorrow!


Då var det dags igen. Det var ett år sen som alla went crazy for Fashion Against Aids plaggen på H&M. I know I did. Jag har 3 stycken från förra årets kampanj, designade av Katharine Hamnet, Tiga och Ziggy Marley. Men jag vill ha från i år också! Jag tycker att det är en så bra välgörenhets-grej, för plaggen blir jättepopulära, och många köper dom, så då blir det mycket pengar till välgörenhet. Jag tycker det är smart att dom har kändisar som designar också, för jag tror att det är det som lockar hos många. Till exempel alla som älskar Tokio Hotel har typ gone crazy och räknar ner tills deras tröjor släpps (De är en av dom som designat i år).. Vilket är bra, för jag tror att på bara den här kampanjen får man in jävligt mycket pengar! Plus att tröjorna oftast är skit coola! It's a win win helt enkelt!





Design by estelle


- Katharine Hamnet



Use your (brain) - Designat av N.E.R.D ..(Pharell) As coola!


Imagine Peace T-shirt - Yoko Ono

Här är några snygga från årets kollektion. Jag tänker nog definitivt (om jag hinner innan dem tar slut) köpa några! :) Det bästa är (till skillnad för när andra gästdesigners gör kollektioner för h&m) att det inte är dyrt! De brukar inte kosta mer än 200! :D

IMORGON SMÄLLER DET ! 28 Maj släpps plaggen på H&Ms divided avdelningar! Spriing dit, och while you're there, köp en åt mig, för jag vet inte om jag kommer hinna imorrn! ;) Haha

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0