Fågel!!!!!!!!

Hello! Jag är fortfarande sjuk :/ Vilket innebär ingen dans för mig idag :'(! I HATE this! Ush. Jag hostar som en kråka och fryser konstant (måste vara febern..) Blää! Aja enough complaining!

Igår hände VÄRLDENS ÄCKLIGASTE grej mig! En FÅGEL flög in i mig!! Det var så jävla äckligt, jag fick panik! Vi satt på mormors baksida, och åt lite och satt och pratade. Så helt plötsligt hör jag en duns i fönstret, och sen så landar någonting i min nacke (ush jag ryser bara jag tänker på det) , och sen vidare på bordet! Först trodde jag att det var nån boll som någon kastade eller nått. Men sen så såg jag att det låg en liten fågel på bordet ! EEUUUWW!!!!! Alla typ skrattade åt mig för att jag fick panik och sprang därifrån och tyckte det var as skabbigt. Så dom skulle rädda den sen och hålla på, medans jag sprang in och skrubbade min nacke!! Fyfan!! Ni kanske tycker att jag överdriver, men det var så jävla äckligt!

En sån fågel var det! Euuuw. Tänk alla bakterier!!

Madde och Johanna, nu förstår jag mig på eran fågelfobi!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du skulle sett Italien. Spec, Venedig. De va inte latch med duvorna där alltså!

2009-05-05 @ 22:06:41
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0