Frukostbuffé hemma hos mig


bild från facebook

Igår var det ju Valborg! :) Jag och mina girls började dagen härligt med en solig frukost hemma på min baksida. Det vart jättelyckat! Vid tolv-ett tiden någon gång så åkte vi ner på stan och hade en liten mini-picnick i stadsparken. Det var sjukt mycket folk (som vanligt) och strålande sol! :D Sen drog vi vidare till Playboy Mansion i Kåbo. Haha nej men no joke, det kändes som det!! Det var det snyggaste huset ever typ! Man är inte van att se sånt hemma i lilla uppsala! Där var vi väldigt länge, satt ute vid poolen och lyssnade på musik och chillade med massa folk.. Vi var kvar nästan tills solen gick ner.. Sen åkte vi hem till carro och tog det lungt. Eller jag tog det lungt iaf, men vissa andra taggade till ;) .. Många av oss var ganska trötta och sega då eftersom vi började valborgsfirandet så tidigt på morgonen med champagnefrukost. Så vi tog det lungt helt enkelt, och sen bar det av hemmåt. SNACKA om att jag deckade i sängen ganska direkt efter att jag kommit hem! Men det var en väldigt trevlig valborg! Det kommer bilder sen, har inte lagt in dom än bara!  :)

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ser skitmysigt ut! Wish i was there!

2009-05-01 @ 22:23:03
Postat av: paula

Aaw i Wish you would've been too! <3

2009-05-02 @ 12:01:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0