Godmorgon!

Jag har börjat gå upp så mycket tidigare på helger har jag märkt! Förut kunde jag sova till typ 12-13 utan problem. Men nu för tiden så antingen vaknar jag bara helt enkelt mycket tidigare (runt 10 typ) , eller så brukar jag ställa klockan och gå upp, för det oftast är någonting som jag vill hinna att göra på morgonen.. Så nu sitter jag här och är morgonpigg!
Jag tänkte gå ut på en promenad faktiskt! Jag har motionerat väldigt lite den senaste veckan.. Inge  bra! Men det är för att jag har varit sjuk. Om jag inte hade varit det så hade jag fortsatt som vanligt, men min jävla hosta vill aldrig gå över! Så jag får ta en lugn liten promenad istället. För så fort jag börjar göra någonting som är det minsta konditionskrävande (igår på dansen tex) så börjar jag hosta som en galning! :( Aja.. jag får ta det lite lungt helt enkelt så att min kropp kan återhämta sig!

Det var jätte kul igår på dansfestivalen! Det var inte lika mycket folk som jag trodde, men vi var ifs där i slutet.. Men vi kom iaf dit, tränade lite, sen uppträdde vi sen var det klart ! Vi överkonsumerade även Vitamin Wells! (sånna som jag skrev om typ 2 inlägg ner) Man fick dom gratis där, det stog stora backar med hur många som helst! Och jag som älskar dom drack kanske 5 stycken plus att jag packade på mig några att ta hem! Haha , men det kändes helt plötsligt så himla onödigt att jag brukar gå och köpa dom för 25 spänn, när jag bara kunde ta hur många jag ville helt for free där! Och eftersom varje flaska kostar 25 kr, så tjänade jag nog några hundra där ;) Hehe.

Igår, efter dansfestivalen så åkte jag och madde hem till mig. Vi degade som vanligt, gick och köpte naturgodis och kollade på Benjamin Button, som ingen av oss hade sett än. Jag tycker den var bra! Och Brad Pitt var riktigt snygg (som vanligt) när han blev ung sen! :D Men jag hade fått så höga förväntningar på filmen, eftersom att alla pratat om den så mycket, så jag blev lite dissapointed. Slutet var ju inge bra för att ha varit en sån låång film tycker  jag.. Aja . I still liked it!

Nu ska jag som sagt ut och gå, och sen ska jag och dansa! :)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0