Goodmorning!

Hej! Har precis kommit till skolan. Vi ska ha engelska nationella snart i Engelska B. Typ reading & Listening. Det går nog bra! Jag är värsta pigg idag! I don't know why :) .. Jag åt frukost värsta tidigt imorse, gröt och kaffe <3 , och sen så var jag klar mycket tidigare också, så då tog jag en tidigare buss (!) till stan och pronerade från stan till skolan! Och så köpte jag en Vitamin Wells flaska också. Jag varnar er! Pröva dom inte! Man blir b e r o e n d e !!


Green Apple är hitills favoriten!

Nu ska jag gå och göra nationella !
Wish me luck!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

beroende, vetefan. Så goda är de inte. och den röda är asäcklig. Har du smakat den?

2009-05-08 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0