Krassel-paula :(

Hello! Igår solade jag heela dagen, och bara slappade. Det behövdes efter valborg! :) Jag blev lite brun också .. Men bara lite (som vanligt :( ) På kvällen kom michelle hit, och vi cyklade till sommarro och köpte sushi! Sen cyklade vi hem igen och åt sushi och låg och slappade framför humorgalan och så ska det låta och snackade en massa :) .. En väldigt mysig "Dagen efter" dag!
Fast sen började jag typ må dåligt och frysa som en galning.. Antingen hade jag fått feber eller solsting av nått slag.. Michelle åkte hem, för hon skulle upp tidigt och jobba, och jag gick och la mig och frös som en galning. Sen vaknade jag typ miljarder gånger inatt av att jag svettades som en galning för att jag hade vridit upp elementet när jag frös. Så då vred jag ner det och sen började jag frysa igen.. Ush inge kul! :( Och jag känner mig lite krasslig idag också.. Fryser, hostar och har ont i halsen :( Inge kul! Det är helt sjukt hur ofta jag blir sjuk nuförtiden!! Jag som tänkte springa idag!!! :( Ush , mitt dåliga immunförsvar förstör verkligen ALLT!!

Jag har fortfarande inte laddat in bilderna från valborg, men jag gör det troligtvis senare idag! Nu ska jag gå och äta frukost och dricka en jävla massa té!!


Puss! 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så du håller med mig om sångerskan antar jag? :)

Jag vet, jobbigt att bli sjuk. Jag har inte kunnat träna sen i måndags :(

2009-05-02 @ 18:21:41
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: paula

Haha jaa !

Ja , skit jobbigt! Inte jag heller :/ Sen i onsdags! It sucks!!

2009-05-03 @ 13:48:32
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0