Plugghelg

It's official, jag har inget liv, och kommer inte att ha det föränn den 12 juni - Skolavslutningen. FYFAN säger jag bara! Det är så sjukt mycket i skolan nu, jag tror ärligt talat aldrig att jag har haft såhär mycket ! Så om ni undrar vad jag ska göra i helgen: PLUGGA! Jag har inget val! Hade jag det så, tro mig, då skulle jag inte göra det. Det går emot mina principer att plugga på en Lördag! (Och en fredag, söndag är mer okej). Men jag har verkligen inget val. Jag har inlämningsuppgifter, redovisningar, recensioner, labbraporter och prov nu och ända fram till den 11 Juni! Det borde fan vara olagligt att ha såhär mycket! Ush vad jag klagar. Men jag o r k a r inte !! Det ända som glädjer mig just nu är att Sis kommer hem i veckan ! :D Plus att jag är ledig torsdag, fredag! :) I liiike ! Jag har saknat Andrea så himla mycket, det känns som hon har varit borta i evigheter! Så nu kommer hon FINALLY hem och ska vara här hela sommaren ! :) Yay!    ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag längtar! :)

2009-05-16 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0