no smoking

Som många av er redan vet, så är jag väldigt emot rökning. Eller visst, det är upp till var och en om man vill förgifta sin kropp med cigaretter eller inte, men jag skulle aldrig göra det! Jag har aldrig prövat röka, och det frestar mig inte på något sätt att någonsin göra det! Tro mig, hur många personer som helst har frågat mig om jag vill pröva, försökt få mig att pröva, försökt lura mig till att pröva, men jag vägrar. It's gross helt enkelt!

Men, tyvärr så kan jag faktiskt tycka att ibland, så kan det se lite coolt och artistic ut. I bl.a. photoshoots. Som tex. dessa två bilder nedan! Ser inte mannen lite "coolare" ut när han håller i cigaretten? Liiite bara? Samma med tjejen på bild 2. Cigaretten gör så att bilden inte bara ser ut som en vanlig modell-bild, den får lixom lite konstnärlig känsla på något sätt..

eliastahan

Don't you Agree? 

By the way så måste jag bara säga att den där mannen - Didier Cohen, är min Dröm man! Hetare får man leta efter!
Nu ska jag dregla lite..
hahah


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har den andra bilden i min inspirationfolder på datorn, älskar den bilden. Fast jag tror att den skulle kunna vara ganska snygg utan ciggen också...

2009-05-04 @ 23:10:13
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: paula

hahah har du också en inspirationfolder ;) ibland märks det att vi är systrar! Ja det skulle den, självklart. Men inte lika artistic if you know what i mean..

2009-05-05 @ 19:12:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0