Nu ska det firas! Snart..

HEJ! :) Jag är hur glad som helst just nu !! Jag fick nyss reda på att jag fick G på Matte Nationella. I know, G liksom.. Inget att skryta med direkt.. Men jag måste tillägga att jag är typ sämst i världen på matte, och jag pluggade som fan till provet, och ändå gick det åt helvette.. Trodde jag iaf.. Asså jag kan nästan inte tro det, han måste ha blandat ihop mitt prov med något annat! Han är ifs lite vimsig :P .. Han vet tex. inte vad jag heter.. Så det är nog fullt möjligt. Haha. Nej men jag är såå glad! För jag var 100% säker på att jag skulle få IG! (För det kändes som varje uträkning jag gjorde slutade med att jag skrev ett stort frågetecken..) Jag hade anmält mig till IG prövningen och allting! Men nu SLIPPER JAG!
A BIG weight of my shoulders! En mindre, av alla miljarder andra prov och uppgifter, att göra! :D WOHO! Det ska firas! Men inte nu, för nu måste jag skriva labbrapporter och ett engelska arbete! Ska försöka hinna springa idag också! Det är ju så fint väder så jag kan ju nästan inte motstå att vara utomhus!

En till sak som ska firas är en vacker liten prick vid namn Madde! Hon fyller 18 år imorgon! :D Det ska firas stort! I helgen dock.. Som sagt, plugg hela veckan först. Mmm i love my life ! 


Jag hittade en väldigt vacker bild här om dagen, while looking through blogs, som I thought I'd share with you! (Ja jag gillar vackra bilder, som ni kanske har märkt vid det här laget)
 Man vill ju bara hoppa in i bilden, right!?


 

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0