Sexy thaang



Yes , här har ni då min man! Hahah. He's so hot, så jag var tvungen, for your (and my) pleasure att visa lite bilder som ni alla kan dregla över medan jag är lite frånvarande här i bloggen. Haha.
Jag känner mig jätteduktig. Jag hade min argumentative speech idag på engelskan. Det gick bra! Jag argumenterade emot rökning! Something I am, as you might know, very much against! Sen så har jag suttit hela eftermiddagen, sen jag kom hem från skolan faktiskt (!) och skrivit min rättskunskaps uppgift. Den är nu inskickad och nu ska jag börja plugga till Naturkunskaps provet som är imorn. Visst, lite sent att börja nu, men jag har helt enkelt inte haft tid föränn nu, pga. alla mina andra uppgifter och redovisningar m.m.

Så nu ska jag sitta och läsa 55 sidor om genetik och evolution. Sen alla anteckningar. Sen alla power point presentationer.
Jag hoppas för eran skull att ni har ett roligare liv än jag just nu!
;)

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ful på första men sjuuukt snygg på de andra två.

2009-05-15 @ 03:41:33
Postat av: madde

heeeeeeeeeeet

2009-05-18 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0