Söndag

Hello ! Idag har jag som sagt vart och dansat, och sen har jag för det mesta tagit det lungt. Det gick dåligt på dansen idag så då blev jag sur, plus att jag var skit trött. Så när jag tog hem tog jag typ en timmes power nap. Det var skönt som tusan! :) Nu sitter jag här och borde plugga ! Vilket jag ska , men först måste jag ha i mig middag! Jag är vrålhungrig, har typ inte ätit något sen frukost imorse! Så nu ska jag gå upp och äta. Mamma har grillat nån form av kebabspett tror jag, med fetaost sås :) Yummy!
 


Men sen blir det plugg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

aaaah mammas mat! jag dör av längtan.

"som tusan" förresten? :P

2009-05-10 @ 20:03:22
Postat av: paula

Haha jag förstår det :) It rocks!

Haha ja det var skönt som tusan! (haha i don't know vart det kom från :P )

2009-05-11 @ 15:26:14
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0