Thursday

Hello! Idag är det pissigt väder igen och det ända jag ville göra när jag kom hem från skolan var att krypa under täcket. So I did. Haha. Jag "råkade" somna en timme, men fyfan vad skönt det var! Jag har vart skit trött hela dagen, och typ överkonsumerat kaffe! Så en liten nap behövdes! :)

Ikväll så har jag dans igen. (Hade det igår med). Vi har extraträning eftersom vi ska uppträda på dansfestivalen på Lördag. Vilket alla verkar tycka ska bli jätte kul, förutom jag. Visst, det är kul att uppträda, men på Dansfestivalen, där det bara är massa duktiga dansare, så känns det inte lika kul. Det känns som att man blir mera judged då.. Eller nått. Sen gillar jag inte koreografin så mycket heller.. Men men .. Ibland måste man offra sig! Och nästa helg är det dansuppvisning på Musikens hus! Paniik jag kan ingen av koreografierna än! Haha. Jag får ligga i nu då ;)

Jag kan fortfarande inte bestämma mig om skorna eller inte.. Jag måste först se hur mycket pengar jag kmr ha den här månaden. För typ massa folk fyller år och så, så mina pengar måste ju gå till presenter och sånt först! Aja.. vi får se !

Wafa klagade på att man inte såg hur min "dröm man" såg ut på den andra bilden, så jag lägger upp en till!



Asså jag döör han är så snygg!!!!! Don't you agree??

Kommentarer
Postat av: Andrea

I agree på den här bilden, den har jag också på min dator. Men inte när man googlar honom. I don't like his face.

2009-05-07 @ 17:50:12
Postat av: Wafa

Okej fiine på denna bild är han väl het, men dude då måste du agree om att han ser ut som en alien på vissa av bilderna :p

2009-05-07 @ 22:02:52
Postat av: Paula

Andrea: Hahah vad coolt att du också har den! Joo his face is hot!

Wafa: Nej I don't agree att han ser ut som en alien!! He's really hot!!

2009-05-08 @ 08:11:42
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johanna

jävligt snygg ! ;)

2009-05-12 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0