Partykväll

Ush, i should study, men jag gör annat hela tiden! Tex. som nu :P .. Undanflykter med andra ord. Men jag har faktiskt börjat skriva min svenska hemskrivning lite! Vilket jag ska fortsätta med.. after this :P haha ..

Det fanns tydligen bilder från igår, från Andreas kamera :) So here are some!



Jag och Andrea hos Camilla. Andrea och Madde påväg från Camilla. Jag och Sofia vid baren.
:)

Jag hade på mig ett svart linne med fransar från forever 21. Svart kjol. Svarta strumpbyxor, I was all black med andra ord!
 Och sen silver halsband från Karma, Nitarmband från någon random affär och silverörhängen snodda från Wafa :)  (jag fick dom faktiskt! ;D )  

NU ska jag plugga!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0