A girl can never have to many shoes..

En rolig sko-lista. (Och ja jag ska försöka tjata mindre om skor efter detta..kanske ;P)

Hur många par skor äger du? Räknade nyss och fick det till 19 par.
Hur många av dessa använder du? Räknade bara dom som var framme, (räknade dock inte med flipflops och träningsskor och sånt) och det är dom jag använder. Resten ligger vell i nån byrolåda eller på vinden, men dom räknas inte. Men det är vell typ 10 par som jag använder mest.
Hur många av dem är högklackade resp. lågklackade? 12 höga, resten låga (tror jag)
Vilka är de dyraste skorna du köpt? Ett par stövlar. Tänker inte säga vad dom kostade men det var över 1500.. :P
Vilka är de billigaste skorna du köpt? Ett par as heta pumps för typ 60 kr!!
Vilka är dina favoritskor? Ah maan i can't choose! I love all my babies ;).. haha . Men för tillfället är det nog ett par stövlar som jag köpte i Dubai.
Har du några drömskor? Eh JA! Typ hela bebe's sortiment! Plus alla dom där designerskorna som jag inte ens orkar nämna!
Vad är din favorittyp av skor? Först och främst så ska dom vara riktigt höga, med mycket plattå! (Nackdelen är ju bara att jag blir lång som en flaggstång hehe). Men just nu... stövlar tror jag. Eftersom det är höst och allt ;).
Vilka slags skor skulle du aldrig ta på dig? Hmm typ foppa tofflor?
Favoritfärg på skor? Right now, black. Everything black ♥
Matchar du dina skor med dina kläder? Nej jag matchar mina kläder med mina skor.
Hur ofta köper du skor? Det varierar. Det går i perioder haha.. När jag behöver skor, eller när jag ser några som jag bara MÅSTE ha!
Vad har du för skostorlek? 40.. i know, i'm such a giant..




Kommentarer
Postat av: Andrea

Rolig lista! :)

2009-11-05 @ 13:37:20
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: johnny

Du borde starta en sko blogg :O

2009-11-05 @ 14:49:27
Postat av: Paula

Andrea: Oviously, den handlar ju om skor ;) haha

Johnny: Haha så mycket som jag tjatar om skor i denna blogg så skulle jag ju lika gärna bara kunna ändra den här till en ;)

2009-11-05 @ 15:30:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0