Back to weekly routines

Hello! Skola idag. Hade dock bara en lektion. Men still. Fast det var lite kul att träffa my frieends efter lovet :). Sen så åkte jag och Selma och simmade i en timme. Japp, tillbaka till dom gamla vanorna! hehe ;) Nu ska all glass och onyttigheter från lovet bort ;P haha! Kom nyss hem och åt lunch. Jag var vråål hungrig! Kycklinggryta med sallad. Yuum! (eftersom Andrea hade snott resterna från min goda lax igår :( )

Nu ska jag försöka plugga lite, och sen har jag dans ikväll!


absolutely oblivious. åh älska stranden! och HAVET! <3 det var typ allt jag och Selma pratade om idag. Dubai, Napa, Alanya, sommar, havet.. På ett sätt så vill man nästan åka bort ÄNNU mer när man kommit hem till gråa Sverige efter en semester!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0