Saturday

Mornin'! Igår var en crazy kväll! Haha. Det började med förfest i årsta, och sen bar det av till bj. Vi shaked our asses off som vanligt och sen blev det nattbuss hem! Haha, jag älskar nattbussen ibland. Så jävla underhållande!

Idag vet jag inte vad som händer.. Kanske träffar Madde.. Eller tränar med Selma. Eller båda? Eller inget? Haha vi får se vad jag orkar helt enkelt. Har legat och kollat på typ "tinas cook-a-long" (av alla program?) nu på morgonen. Faktiskt lite underhållande! Jag älskar matlagningsprogram, för man blir så inspirerad till att laga nya maträtter! När jag flyttar hemifrån kommer jag inte vara den som typ lever på nudlar. Jag kommer typ laga massa lyxmat hela tiden xD. I like cooking!

Beslutsångestbarn som jag är, så har jag fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra med mitt hår.. Kanske blir det kort ändå? Igår var mitt hår as fult förstår ni, så då fick jag nog. Men det är ju olika hela tiden.. Ibland är det ju väldigt fint att ha långt hår.. Hahah i hate this :P Vilket dilemma!



Nu ska jag gå och dricka en massa te för att jag fryser ihjäl! My house is freezing sometimes!
Peppermint tea!♥What else!?

See ya !


Kommentarer
Postat av: Safi

Jag tror du kommer passa i kort hår också :) men det är fint nu. Du ser bra ut i långt, och som du skrev tidigare så vill man oftast ha långt hår på studentdagen.

2009-12-01 @ 16:45:51
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Paula

Jaa det suger, jag ändrar mig hela tiden. Typ varannan dag vill jag klippa av det och varannan dag vill jag spara det! ..

2009-12-01 @ 18:03:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0