dull

Ja, nu är jag hemma. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vädret är grått och kallt. Mitt hus är grått och kallt. ALLT ÄR GRÅTT OCH KALLT! Jag orkar inte ta tag i någonting! Jag vet att jag måste plugga. Jag vet att ni vill att jag ska höra av mig, men just nu orkar jag inte. Jag är svintrött efter ca 13 timmars resa hem. Nattflyg, ett ihopklistrat irreterat svidande öga (fick någon form av mini infektion i ögat, för att jag trolivtvis hade fått ett sandkorn i ögat som inte ville komma ut), väntetid och obekväma flygplansstolar. Det är nog därför jag är grumpy.. Det plus det fina välkomnandet av ett jävligt dull Sverige!

I want to go back!

Bilder osv. kommer. Have some patience. :)
Nu ska jag krypa under täcket och kolla på Vampire Diaries! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0