Första Advent

Idag ska jag hinna med mycket! Jag, Selma och Johanna ska stå och sälja grejer på loppis idag! Massa gamla kläder som vi inte har någon nytta av. Tänk vad bra, bli av med dom gamla kläderna+få lite pengar=kunna köpa lite nya kläder! Haha. Sen lite extra julklappspengar är ju inte helt fel heller!


Tände första adventsljuset nyss. Mysigt!!
Yup, första advent idag! Vilket innebär fyrverkerier i stan! Adventsfyrverkerierna är så fina varje år! I look forward to it. Konstigt nog så har jag haft typ julkänsla i två veckor redan! Det känns som att det brukar dröja till typ 3e advent tills man känner nått. Men i år är det annorlunda! Jag vet varför också, men det är fortfarande hemligt.. :)

Jag tror att jag har dans ikväll också.. Extraträning. Men jag vet inte, för dom brukar ändra dom snabbt, och hela tiden, så vi får se. Men annars har vi ändå extraträning imorgon inför dansjobbet i Tierp på onsdag!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0