hallelujah


Älskar bilden! Den får mig verkligen att vilja ha både en stor stickad tröja och en kattunge! Behöver jag ens nämna skorna? ;)

Hemma nu, efter en kort skoldag. Väldigt meningsfull måste jag säga. 1 timmes religion där vi kollade på film, och 2 timmars meningslös jävla make-up där jag blev klar efter 10 minuter, men var ändå tvungen att stanna kvar, bara för läraren ville dra ut på tiden typ. "Läs på lite teori vettja" - TILL VAD!? Vi har haft prov redan och det är sista gången nästa gång, så vafaan ska jag stanna kvar och läsa om hur man typ tvättar ansiktet i typ 2 timmar för? Hon är störd. Kursen är störd. Men som sagt, sista gången på fredag. Hallelujah for that! 


Kommentarer
Postat av: Andrea

i agree with u. fin bild.

2009-11-09 @ 17:50:14
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0