I'm scared

Idag hade jag mitt svenska nationella tal. Det gick bättre än förväntat! Jag kollade knappt på papprena och det kändes mer som att jag stod och berättade en historia om mig själv.. Läraren tyckte att jag var en bra talare :) haha. Då är det avklarat! Imorgon är det skriftliga nationella i svenska b, från klockan 08.30 till 14.15. Lunch där i mellan någon gång, men fan vad länge man ska sitta och skriva.. Aja.

Idag bestämdes något stort. Jag vill inte berätta än men jag kan berätta att jag håller på att skita på mig!! Men jag är exited samtidigt! Jag har velat detta länge och nu händer det verkligen.. Hjälp, vad har jag gett mig in på?... Som sagt, jag vill inte berätta något för någon än, men don't worry, ni kommer få veta. Och typ resten av världen.. Scaary!

Annars har jag inte så mycket mer att säga idag.. Tänkte kolla på lite gossip girl snart :)

En sak undrar jag dock!! Where is your new album Christina!? We're waiting! Sommaren 2009 my ass.. Det är fan snart 2010!


Kommentarer
Postat av: serri

sweetie, heard some guys talkin about ur thing, im so excited, dont worry i wont kiss n tell <3

2009-11-20 @ 19:05:18
URL: http://nejad.blogg.se/
Postat av: serri

sweetie, heard some guys talkin about ur thing, im so excited, dont worry i wont kiss n tell <3

2009-11-20 @ 19:05:33
URL: http://nejad.blogg.se/
Postat av: Paula

I knooow , i'm exited too, but really scared!! :) naw thanx babe!! :D

2009-11-20 @ 20:43:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0