Lista

Personlighet? I don't know? :P
En miljon kronor, vad skulle du göra? Spara det mesta av pengarna shoppa "lite" ;)
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Eh är det ens en fråga? Dansgolvet!!!!
Dokusåpa? Vet inte riktigt vad som räknas som dokusåpa anymore? Typ reality-tv? Isåfall nej.
Bär du glasögon eller linser? Nope. Ser dock förvånansvärt bra i vissas glasögon. Men på syntest osv. verkar jag inte ha något fel.. Tur det!
Är märkeskläder viktigt? Nej, kläder som kläder bara dom är snygga ;)
Fuskat på prov i skolan? Ja. Inte såå många gånger dock.. :P
Tatuering/Piercing? Piercing i naveln har jag, någon annan vill jag inte ha. Tatuering är inte heller nått som lockar.
Vill du gifta dig? Nope, not really.
Vill du ha barn? Ja :) (When i'm older obviously..)
Vilka länder har du besökt? Sverige. Finland. Danmark. Tyskland. Österrike. Frankrike. Spanien. Grekland. Cypern. Turkiet. Bulgarien. Tunisien. Förenade Arab Emiraten. Oman. Thailand... tror det var alla.
Bra på att laga mat? Ja! Bäst ;)
Vad har du för klädstil? Blandat. Allt efter humöret haha. Oftast mycket smycken och accessoarer.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Niceprice!
Favoritglass? Oj oj..I don't know.. men cold stone creamery och ben & jerrys är 2 av favoriterna iaf!
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Vill du gå ner i vikt? OM jag vill!
Tycker du om sushi? Jag älskar sushi!
Har du varit deprimerad? Nej, aldrig på riktigt.
Morgon eller kvällsmänniska? Det är olika.
Tror du på livslång kärlek? Nja..

I was bored .. :P. Idag har jag typ inte gjort ett piss. Vaknade upp hos michelle, åkt hem.. och nu sitter jag och fryser ihjäl i mitt iskalla rum! Jag skojar inte, mina händer är is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0