Magical, always magical.

Jag kollade tillbaka lite i arkivet och såg att det inte låg några bilder från konserten i Abu Dhabi förra året, den 24 Oktober. So here are some :)


I was there and I was screaming/singing my heart out!
Love!


När vi ändå är igång så kan jag lägga upp bilder som jag hittade från hennes Stripped tour, när hon var i Stockholm 2003! (har letat efter bilder därifrån i hundra år! finally found some!)



I was There and i was screaming/singing my heart out! haha. Denna gången stod jag dock myycket närmare! Bara några meter ifrån! :D

JAG VET, mycket Christina tjat just nu.. Men det går i perioder. Och just nu har jag en väldig Xtina period!
You'll just have to live with it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0