Morning time

Jag är dödstrött! Fyfan !! Det tog jätte lång tid för mig att somna igår och resultatet visar sig gärna i form av svullna, trötta ögon. Yaay.. not. Så jag sov en halvtimme extra imorse, sen blev det jätte stressigt. Men sen får jag sms av johanna som säger att vi ska vara på Dag Hammarskölds biblioteket (med Samhällskunskapen) klockan 09.00. Så helt plötsligt har jag jätte mycket tid.. Haha.


Wildfox


En trotsande 8-åring. En stressad och trött mamma som försöker få iväg honom till skolan. En nyvaken och störig tonårsbrosha och två sjungande systrar i badrummet. Ungefär så ser vardagsmornarna ut här hemma .. Och en sak måste jag tipsa er om: håll er borta från nyvakna tonårsbroshor. Dom är fan läskiga.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0