My sisters keeper

Ingen skola för mig idag. (YES!) Det stod inga lektioner på mitt schema, och Michelle sa någonting om utvecklingssamtals dag. Men det konstiga är att jag fick ett brev hem igår där det stod att jag skulle ha mitt utvecklingssamtal Måndagen den 23 november? Så jag fattar ingenting.. För alla brukar ha samma dag. Men men, jag tackar inte nej till en extra dag ledigt! Dagen kommer dock mest spenderas med att packa upp och läsa min bok till svenskan.

Men just nu så tänkte jag relax lite. En stor kaffe och filmen My sisters keeper! Doesn't sound too bad now does it? ;) Jag började kolla på den på planet från Dubai till Paris, men jag hade så ont i ögat så jag kunde knappt ha det öppet. Så då valde jag att stänga av den och försöka sova istället.


From the director of the notebook! Då kan det ju knappast bli fel!!?


Update:
Wow, such a great movie!! You should really see it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0