one way ticket

Efter tre timmars sömn inatt så var jag inte direkt på topp imorse. Jag överdoserade kaffe hela morgonen och satt och pluggade socialkunskap. Ja, jag började samma dag som provet var.. so ? Men sen så visade det sig att jag hade provet klockan 15.00 istället för 08.30 , och eftersom jag slutade 11.20 så fick jag liite mer tid att plugga. Så jag hade ju lite tur! Annars hade det gått åt helvette! Men så jävla skönt att ha det gjort! Nu är äntligen den skitkursen över! (Min lärare var en zombie, och efter 2 timmars lektionerna på onsdag morgon och fredag eftermiddagarna så ville man ju bara dö typ).

Idag blir det psykologi-plugg hela kvällen. Ja, det tar aldrig slut. Men jag MÅSTE göra bra ifrån mig på det här provet, så nu får jag fan ta mig i kragen och plugga ärslet av mig!

Psykologi-plugg+ att min mage gör skit ont (igen)=Inte så kul. Jag tror det är stressen som påverkar. Så nu blir det peppermint tea, sängen och psykologiböckerna.


A suitcase, a one-way-ticket and a pair of sunglasses.
Jag och Selma drömmer oss bort på socialkunskapen!

Hoppas ni mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0