Skjortor

Helloo. Det gick bara bra hos tandläkaren! Hade inte ens ett hål! Hade bara en "bar tandhals"-whatever that means, och det var det som gjorde ont. Det var inget farligt och inget man kan göra nått åt heller. Typ "äta mindre sura saker" men wtv.

Dansen gick också bra. Vi gjorde typ klart våran koreografi till avslutningen. Eller ja, vi gjorde en koreografi som vi satte på på slutet. Hela nummret består egentligen av massa olika danser. Popping, Wacking, House, Locking, Breaking osv. Ni får helt enkelt se om ni kommer på uppvisningen, den 13 dec i Musikens Hus!

Nu är det religionsplugg som gäller! Jag har prov imorgon och har knappt börjat plugga.. Bra planering som vanligt!

By the way! Jag hittade en as fin jeansskjorta igår på H&M. Juulklaapp kanske? ;) Haha.. lite tidigt perhaps. Men skjortor är snyggt! Jag vill fortfarande ha både en jeansskjorta och en röd och svartrutig skjorta som jag tänkte köpa i Dubai.. Men aldrig gjorde!


Som sagt. Skjortor är hett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0