Svenska B Nationella.

Helloo! Jag har nyss skrivit Svenska B nationella. Det gick rätt bra..tror jag.. Man kunde skriva om massa olika grejer, och temat var som sagt relationer och starka band.. Jag skrev om syskonrelationer, och hur man som person påverkas av det. Hur man påverkas av att ha många syskon, eller av att vara ensam barn.. Babblade på en massa :P haha som vanligt..

Nu sitter jag och väntar på att dom andra ska bli klara, så ska vi gå och äta. Sen ska jag nog hem. Jag har dans idag också! Har inte varit där på ganska länge pga. att jag haft så mycket plugg och stress.. Men vi ska nog uppträda på Fredag, så då måste jag ju gå dit och ta igen det jag missat ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på min braiga musik på mobilen. Jag älskar att ha nya låtar på mobilen, när man haft samma låtar hur länge som helst.. Like me. haha..

See yaa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0