the man of a little girl's dreams



One Tree Hill istället för att ta tag i mig själv och skriva min religionsuppsats? Sounds good to me!
I know, i suck :P.
I love One Tree Hill! Jag har följt det typ ända sen season 1 kom! Jag kommer ihåg när jag gick i typ 6an och den snyggaste människan i hela världen (enligt mig) och the man of my dreams var Chad Michael Murray. Haha. Jag skojar inte, jag trodde seriöst att jag skulle gifta mig med honom! Och när han och Sophia Bush gifte sig så sa jag "äh det gör ingenting, den dagen vi möts så kommer dom ha skiljt sig och då kommer han gifta sig med mig!".. Det roliga var att dom faktiskt skiljde sig sen! Haha .
Jag undrar dock en sak! VART ÄR LUCAS OCH PEYTON NU!? I miss them! Någon trogen OTH fan som vet!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0