they're everywhere.



Det tråkiga med Sverige är att så fort något snyggt kommer ut i någon affär, så syns plagget på varenda blogg, varannan människa och var tredje tidning! Varför är det så? Det måste ju vara för att kläd och sko affärerna här har litet utbud. Eller så gör dom bara ganska vanliga kläder, och när dom äntligen gör Någonting som sticker ut så är det det enda folk köper! I don't know. Ta dinsko-skorna med awesome hög plattå till exempel. När jag såg dom för första gången så blev jag typ kär (Precis som alla andra). Dom är så jävla heta och så fort jag såg dom ville jag ha dom. MEN det tråkiga är somsagt att efter nån vecka så är dom ööverallt. Efter jag hade sett dom så såg jag dom som sagt först i typ varenda blogg jag läser. Alla hade köpt dom. Sen nu ser jag dom överallt på folk också. Och på något sätt blir dom inte lika fina då. Don't get me wrong dom är AS HETA. Men jag kan inte.. jag typ slutar tycka om saker som Alla har. Så har det vart för mig med flera plagg. Jag ser någonting som är AS SNYGGT i någon affär. Sen en vecka senare så har varenda jäkel just det plagget. Då helt plötsligt tycker jag inte om det längre.. Jag vet inte varför jag är såhär men jag hatar att ha samma kläder som andra har. Det roliga är att, jag lovar er, om en månad eller två så kommer varenda jävla skokedja ha skor med sån hög plattå...
Men som sagt, det är fortfarande as hett! Visst, jag skulle inte tacka nej till dom om jag fick ett par. Men hellre ett par från burberry prorsums fall kollektion. That's were it came from anyways ;)

 


Kommentarer
Postat av: erika

Så rätt, skor likt dessa blir useless om alla har dem. Köpte ett par rätt snygga svarta stövlar samtidigt som ångest-skorna, från DNA. Insåg idag att sko punkten gjort en knock off på dem och stans alla småbrudar springer runt med likadana. SJUKT LESS. Nu är dom inte lika fina längre. Mina är både i finare kvalla OCH dyrare (vad det nu ska ha för betydelse), men vem ser skillnad på skor och skor om man inte är insatt liksom?..just det, ingen :( så jag är bara en i mängden nu, en av dom.. BLÖ.

2009-11-12 @ 00:46:57
URL: http://erikapaulina.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag förstår dig, men om det är ett par andra i bättre kvalite så är det en annan sak :) Då VET du att du har både snyggare och bättre skor!! Skit i alla små fjortisar med skitskorna! haha.

2009-11-12 @ 10:18:49
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0