Xtina

I did my research and got my answer. De har skjutit på datumet till 2010. Bummer.. Men it's ok, i have a feeling it's going to be AMAZING, och den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)


E! Christina Aguilera Special. Detta är part 13. (Jag valde att lägga upp just den för här pratar dom om det nya albumet!) :)

Love it. För er nya läsare så kan jag berätta (om ni inte förstått det än) att I'm a BIG Christina fan! The kind of töntig groupie som vet allt om personen och typ dyrkar henne. Haha. Om vi säger såhär; She means to me what Michael Jackson meant to the world :)
Och hooopefully så blir det en Europe-tour med hennes nya album!! Cross your fingers !! Hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Asså...this album is gonna be AMAZING!!! med sia och zero 7 och le tigre. Electronica plus christina - bästa kombinationen.



Kommer du ihåg att jag sa att jag hittat ett skitbra band med sia och jose gonzalez osv? = zero 7.

2009-11-17 @ 23:26:59
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0