the worlds largest..



Dubai Mall är ganska stort (I believe it's the worlds biggest mall..) och i mitten ungefär så finns det ett as stort akvarium med allt från fishbowl/minifiskar till hajar i. Ganska coolt if you ask me. Man kan stå där och stirra i hundra år och följa alla fiskar när dom simmar och bli helt peaceful! Sen har dom en inomhus skridskor bana också. Och mega fontäner och allt ifrån Armani, Dior & Louis Vuitton till H&M, Topshop och världens största godisaffär!! Spårat !

Förövrigt så har jag och Andrea kanske varit i halva dubai mall hitills. Haha vi hinner typ med 1 affär per gång, för att vi stannar så länge inne på varje! Typ forever och new look, som sagt. Vi har inte ens hunnit till Zara än! Men men, we have tiime! Sen är det as kul, för jag har typ redan lärt mig att hitta, och Andrea har inget lokalsinne! Hon kittlade mig och då hotade jag med att jag inte skulle ta henne till Forever 21 utan att jag skulle virra bort henne istället till nån helt annan del. Då slutade hon. Haha (nöjd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0