Biopremiär-misslyckande

Hello. Ikväll var det biopremiär med syskonen som stod på schemat.. Vi tre storasyskon bjöd våran nyfyllda 8-åriga brosha på bio (hans födelsedagspresent från oss).. Vi skulle se Up och det var mysigt till en början, tills halva filmen hade gått. Då började filmen helt plötsligt spelas upp och ner och vi fattade ingenting? Så efter nån hade gått ut och sagt till så stoppade dom filmen och kom in och bad om ursäkt. Dom hade tydligen råkat klippa fel i filmen eller nått, och dom sa att det skulle ta längre än en timme att laga så vi fick nya biobiljetter istället och så åkte vi hem. What the fuck lixom? Haha det var lite komiskt!

Efter bion åkte vi som sagt hem, och jag mådde så jävla illa!! Nu när jag den senaste veckan har mått lite sådär, och min mage har krånglat och jag inte kunnat äta så bra osv. så har jag inte ätit något onyttigt, utan försöka få i mig bra och riktig mat när jag väl har ätit. Och det märktes verkligen! Jag köpte naturgodis till bion och åt det, och efter ett tag började jag må lite konstigt. Sen när vi kom hem började jag må så jäävla illa så jag har bara legat och dött i soffan hela kvällen typ. Jag trodde typ att jag skulle spy för att jag mådde så illa! Antingen så har jag nått seriöst fel med magen, eller så fick min kropp bara en chock från godiset eller nått, men just nu är jag så äcklad av godis att jag typ aldrig mer vill se det! Men jag ska nog kolla upp det där med magen som sagt, för igår började jag må as illa efter jag hade ätit lasagne.. Something's not right kan jag ju lätt konstatera.. Men jag vet inte om jag orkar ta tag i det innan Dubai. Men om det blivit värre så kollar jag såklart upp det sen!!


Den delen vi faktiskt såg av filmen var rätt rolig!! :)

Jag mår fortfarande dåligt, så nu vill jag typ bara ligga i sängen och kolla på massa serier och hoppas på att jag mår bättre snart! Imorgon blir det Yoga och Gym med Selma på Nautilus klockan 10.00!

Goodnight cuties!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0