Bitch fight

Asså ibland känns det som att jag följer någon form av The Hills serie! Jag undrar verkligen hur tjejer orkar tjafsa så mycket med varandra hela tiden!
Hon sa det och då sa hon det, och sen snacka hon skit om den, och då blev hon arg och snackade skit om den, då blev hon ledsen och kände sig sviken, och grät ut mot hennes närmaste väns axel. Sen så snackade dom skit om varandra, som ledde till att hon sa det om henne, och då sa hon en annan sak, och hon ba Oh my gooood, och sen...... HAHAHHAHAHAHHAHA

Jag försöker, så ofta jag kan, undvika tjejbråk för jag tycker att det är så jävla onödigt. Varför slösa så mycket onödig energi på varandra? Alla snackar skit, så är det bara. Sen om någon snackar skit om dig: Why do you caaaare!? LET THEM! Det är ju bara synd om dom som slösar sin energi på att sitta och vara negativa medan du kan vara någon annan stans och ha kul! Visst, jag förstår att det uppstår konflikter bland kompisar ibland, det gör det vell för alla. Men mitt bästa tips då är gå till människan du är irreterad på och prata om saken MED den personen, så löser det oftast sig! Om det är en person som du faktiskt orkar lägga ner tid och energi på. Och om det är nån du stör dig på, eller inte orkar med, som du kommer på dig själv med att ständigt snacka skit om: Umgås då inte med den personen! Umgås med dom du bryr dig om och tycker om, och SKIT i dom du inte tycker om. Då blir det ju aldrig fel! Och sen att hålla sig utanför bråk som man faktiskt inte har någonting med att göra är också smart!! Och en till sak! Försök så gott det går att inte döma folk i förväg, innan du lär känna personen.. Man har lätt att döma folk, men faktiskt, flera gånger så har det hänt mig, och när man väl lär känna varandra så upptäcker man hur fel man haft! T.ex. så vet jag inte huur många gånger jag hört att folk trodde jag var världens bitch innan dom lärde känna mig!

bitchfight.jpg Bitch Fight image by Emarie111



Haha vilka råd jag ger ;). Men seriöst, vissa tjejer har Alltid en bitchfight med någon. Försök att vara Drama-free och se hur mycket skönare det blir!!! I högstadiet umgicks jag bara med killarna i min klass, och det var så jääävla mycket skönare!! Vi tjejer medför drama ! Haha!

PEACE dudes! ♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså, jag fattar inte hur dina kompisar kan bråka hela tiden? mina har typ aldrig gjort det?

2009-10-21 @ 17:41:23
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

They're drama queens helt enkelt ;) hahah

2009-10-21 @ 19:42:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0