Dinner

Sa jag awesome middag? Well i meant it. Not to braaag but jag är fett bra på att laga mat! Hahah. I get it from my mom som är utbildad kock! :) She taught us well!



Det är italiensk kycklingpasta med soltorkade tomater och spenat. Awesome lätt och awesome gott! I'll even tell you how to do it! :
Skär kycklingen och stek. Tillsätt några vitlöksklyftor och soltorkade tomater. Häll i lite matlagningsgrädde (eller nått smalare alternativ) och lägg i spenat (färsk eller fryst). Låt det puttra lite. Just det! Sen hade jag i lite grillade kronärtskockor också (my faave).
Blanda med pasta (fullkornspasta i mitt fall) och serveera! :D Yuum. Jag hade parmesan och lite färska tomater till. Plus att jag hade lite yoghurt för jag ville ha det lite såsigare.
Told ya it was easy ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

mmmm... looking good :D

2009-10-13 @ 23:33:49
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Paula

ja jag bjöd ju dig men du ville ju inte komma! ser du vad du missade ;P

2009-10-13 @ 23:38:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0