Mon

I'm so tired right now jag vet inte vad jag ska ta mig till! Måste verkligen plugga dock! Jag insåg idag hur jävla mycket plugg jag har den här veckan.. Inte nice !! So that's what i'll be doing typ..everyday.. Wooh!

Idag var jag och Michelle och Nishat och simmade efter skolan, och i'm so proud of myself! Jag har fått tuusen gånger bättre kondition än vad jag hade för bara några veckor sen när jag och Michelle simmade. Vi simmade en halvtimme bara, men jag skulle lätt kunnat simma en timme! Jag var typ inte ens trött! Och för några veckor sen doog jag typ efter en kvart! Det var dock inte så nice att det var ett peddo som stirrade på mig hela tiden. Asså vi blev seriously rädda för han.. han simmade en bit framför mig och vände sig om typ hela tiden och gav mig värsta äckel blicken. Och sen varje gång han skulle vända och simma åt andra hållet, och jag simmade bakom så vände han sig snabbt, kollade as äckligt och sen simmade vidare. Gross! Annars var det skönt att simma! Har inte tränat nått sen i torsdags, så det var dags! (Orkade inte i helgen för att jag vart trött, och pga. min mage)

Sen skulle vi plugga, men jag var trött, och hade fel böcker med mig (typiskt mig) så jag åkte hem! Men imorn blir det plugg-session med Johanna och Selma! , och sen träning på kvällen :)


By the way så blev jag överlycklig nyss! Jag märkte att kamomill té (iaf för stunden) lindrar min wierdo känsla i magen! As bra ju! Nu ska jag böra missbruka det! haha..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0