Sunday

Okej i'm sorry. Jag ska försöka prata om annat ! :) Idag har jag vart awesome lekledare på min broshas barnkalas! Istället för att städa salongen :P.. So it was worth the money! Fast fyfan vad 8-åriga småpojkar är speedade och jobbiga! Haha..

Sen vart det träning med johanna! 1 timmes yoga och sen gym efter det ! Vi träffade även Selma och Pau som hade gymmat medans vi var på yogan. Vi satt och stretchade ett tag och sen gick vi alla och åt! And i don't know why jag inte har smakat Jallas sallader förut för dom var AWESOME! Det finns hoummus till salladen !! :O Duuuuuuuuuuudeee! hahahah. Hur som helst så satt vi alla 3 med våra sallader+johanna med hennes kebabtallrik ;) haha! Myspys!


Nu ska jag gå och duscha sen blir det plugg tills jag somnar (och drömmer om Dubai... förlåt jag var tvungen :P)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0