frisör paula ;P

Idag innan jag skulle till dansen så kom Jennyfer föbi och så klippte jag hennes lugg (igen, det blev aldrig av sist vi skulle göra det) Det vart jätte bra! Jag är ju så duktig som frisör haha! Nej, men nåra tricks har jag allt lärt mig från mor min! Plus att det inte är så svårt att klippa en lugg ;) Hon passar så himla bra i det också, det blev as fint! A new Jennyfer som sagt :D.


Bild från när vi impuls klippte den första gången i Aiya Napa, innan en partykväll!

Efter det så åkte jag på dansen och det var kul som vanligt, men jag är så tröttt nu bara! Visst, jag har mycket för mig om dagarna, och i like it that way.. jag mår bättre då. Men jag blir så jäävla trött på kvällarna bara ! Fast det är ifs också lite skönt, för då har jag inte direkt problem med att somna! ;)

Nu ska jag typ halvdö i min säng framför nån bra serie.. Som jag säkert kommer somna till också!

Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0