magkattär/magsår?

Idag börjar jag 13.20 och jag vaknade klockan 6! Sen somnade jag kanske vid 3 någongång! What's wrong with me!? Jag har haft en skum känsla i magen i typ en vecka nu, och i natt så var det as obehagligt. Jag typ blir hungrig, sen kan jag knappt äta nått, fast det känns typ som ett sug i magsäcken/magstrupen hela tiden. Svårt att förklara.. När vi var hos Nishat, precis efter vi hade ätit så fick jag värsta magverken också. Det gick över efter ett tag men gjorde verkligen As ont! Jag googlade lite nyss, och jag börjar misstänka magkattär eller magsår.. För många av symptomen som beskrivs har jag kännt de senaste dagarna!! Hjälp!!! Inge kul ju ! :( Visst jag har haft problem med min mage till och från i några år nu, men det har aldrig vart såhär! Jag kan typ inte äta, och när jag väl gör det så känner jag mig inte mätt, men inte hungrig heller.. Jag får bara en konstig känsla i magen och sen blir jag typ inte hungrig alls. Jag typ glömmer att äta för att jag inte får någon hungerkänsla, eller mättnadskänsla.. Eller visst om jag svälter mig själv så blir jag ju hungrig.. Typ om jag inte äter frukost eller lunch så blir jag typ hungrig vid middagen.. Men så ska det ju inte vara?
Är det någon som kan nått om magkattär eller magsår så får ni gärna berätta!

Nu ska jag försöka sova iaf nån timme till. Åt nyss frukost för att se om det skulle kännas bättre men nu har jag bara en ännu mer obehaglig känsla i magen.. :(

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kolla, vet du vad du ska göra? Gå till din husläkare och bea tt få en remiss till akademiska så du kan få en ordentlig undersökning av magen och tarmen. Som jag gjorde. Även fast det inte är roligt så gör det för att då får du verkligen reda på ditt problem!!!

I know how it feeels!

2009-10-12 @ 15:37:48
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kolla, vet du vad du ska göra? Gå till din husläkare och bea tt få en remiss till akademiska så du kan få en ordentlig undersökning av magen och tarmen. Som jag gjorde. Även fast det inte är roligt så gör det för att då får du verkligen reda på ditt problem!!!

I know how it feeels!

2009-10-12 @ 15:38:05
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Paula

Ja om det blir värre så gör jag det! Det kanske bara är nån bakterie eller nått.. (hoppas det)

thanks hun <3

2009-10-12 @ 21:06:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: pau

jag röstar på magkatarr som sagt.. men ring till den där sjukvårdsupplysningen eller vad det heter, sjukt bra! :*

2009-10-14 @ 01:35:28
URL: http://paulinanathali.blogg.se/
Postat av: Paula

Aa men det har blivit lite bättre, men om det blir värre så ringer jag! :)

2009-10-14 @ 19:52:16
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0